دانلود بلوکهای سه بعدی مبل و صندلی 2

 

بخش دوم بلوکهای سه بعدی مبل و صندلی را می توانید از از اینجا دانلود کنید

حجم فایل : ۱.۳۹  مگا بایت

فرمت : rar

دانلود بلوکهای سه بعدی مبل و صندلی

 

بخش اول بلوکهای سه بعدی مبل و صندلی را می توانید از از اینجادانلود کنید

حجم فایل : ۱.۵۵ مگا بایت

فرمت : rar

بلوکهای دو بعدی اتومبیل اتوکد

 

یک فایل شامل اتومبیل های دو بعدی اتوکد که  به عنوان بلوک  مورد استفاده قرار می گیرتد را می توانید از اینجا دانلود کنید

حجم : فایل : ۱۲۵ کیلو بایت در فرمت rar

 

تبادل لینک

 

قابل توجه تمامی بلاگر ها و وب مستر های عمرانی :

 

کلیه ی وب سایت ها و وبلاگ های عمرانی حتی با یک پست نیز می توانند در سیستم تبادل لینک ما شرکت نمایند .

دوستان عزیز بعد از قراردادن لینک ما با عنوان ( پایگاه تخصصی عمران ایران )  و با آدرس ( www.ircivil.ir) می توانند لینک درخواستی خود را به همراه آدرس وبلاگ و یا سایت عمرانی خود در قسمت نظرات درج نمایند . درج لینک ها حداکثر یک هفته بعد از درخواست شما ثبت خواهد شد.

درضمن سایر وبلاگ ها و سایت های با موضوعات علمی ( فقط علمی ) نیز می توانند در قسمت دیگر دوستان ما جای بگیرند .

بدیهی است که ثبت لینک ها طبق ترتیب موجود در لیست خواهد بود .

 پس تمامی دوستانی که وبلاگ علمی یا عمرانی دارند می توانند با ما تبادل لینک نمایند حتی دوستانی که به تازگی شروع کرده اند .

 

پایان نامه مهندسی عمران-بررسي اصطکاک ناشی از زبری دانه ها ر یک کانال رسوبی

 

یک پایان نامه ی مهندسی عمران با موضو ع زیر را از اینجا دانلود کنید

حجم فایل : ۱.۰۴ مگا بایت

 

در ضمن فایل فایل پی دی اف نسخه ی ارائه شده به حجم ۸۸۹ کیلو بایت را می توانید از اینجا دانلود کنید

نام خانوادگي :احمدی نیا  نام : نوراله
نام خانوادگي :خورسندی نام : امید
عنوان: بررسي اصطکاک ناشی از زبری دانه ها ر یک کانال رسوبی
استاد راهنما :  مهندس حسین خزیمه نژاد
درجه تحصيلي : كارشناسي رشته : مهندسی عمران  گرايش : سد وشبکه
محل تحصيل : دانشگاه بیرجند
دانشكده : فني و مهندسی
تاريخ دفاع :13 /4/1386 تعداد صفحه : 77
كليد واژه‌ها : ، افت جریان ،  آستانه حرکت ، مدل فیزیکی ، کانال های روباز
چكيده :
از جمله مواردی که ته نشینی رسوب در سازه های آبی به همراه دارد ، ایجاد مشکلاتی نظیر کاهش ظرفیت ،کا هش سرعت و افزایش افت ودر کل کاهش راندمان سازه می باشد . افت جریا ن از دو قسمت افت اصطکاک (کلی )و جزئی تشکیل شده است . افت اصطکاکی شامل افت مسیر و افت زبری مسیر می باشد و افت جزئی مربوط به تغییرات سرعت و مومنتم می باشد . تحقیقات گسترده ای در زمینه افت جریان رودخانه ها و سازه های انتقال آب تا کنون صورت گرفته است ، از جمله این مطالعات می توان به مطالعات مودی اشاره نمود که منجر به ایجاد یکی از رایج ترین نمودارها جهت تعیین ضریب اصطکاک در لوله های تجارتی تمیز شده است . این نمودار را به صورت تابعی از زبری نسبی و عدد رینولدز می باشد . در این تحقیق از نتایج مودی و سایر مطالعات مشابه استفاده گردید جهت پبدا کردن رابطه ای دراین خصوص یعنی استخراج رابطه مشابه برای کانالهای روباز اقدام به ساخت مدل فیزیکی از یک کانال روباز گردید.آزمایشات بر روی هفت نمونه رسوب در سه شیب مختلف کانال انجام گردیدودر نهایت چندین گراف در این زمینه استخراج گردید.

با تشکر فراوان از ارسال کننده ی فایل : جناب آقای امید خورسندی

بررسی  پذیرش کاردانی به کارشناسی عمران 87 به تفکیک موسسات و ...

 

در این فایل تعداد پذیرش داوطلبان به تفکیک دوره ی روزانه - شبانه و موسسات غیر انتفاعی و دانشگاههای دولتی و آموزشکده های فنی و حرفه ای  به همراه ترم پذیرش آنها در کنکور کاردانی به کارشناسی 87 رشته ی عمران بررسی شده است. مطالعه ی این بخش برای  داوطلبین کنکورهای 87 کاردانی به کارشناسی و سایر داوطلبان آزمونهای کاردانی به کارشناسی سالهای آینده مفید خواهد بود. در ضمن تذکرات این فایل را با دقت مطالعه نمایید. 

 این فایل را از اینجا دانلود کنید

حجم فایل :۷۸ کیلوبایت

بررسی تعداد پذیرش کاردانی به کارشناسی عمران 87

 

 

در این فایل تعداد پذیرش داوطلبان به تفکیک دوره ی روزانه - شبانه و موسسات غیر انتفاعی به همراه ترم پذیرش آنها در کنکور کاردانی به کارشناسی 87 رشته ی عمران بررسی شده است. ضمن اینکه به دوستان عزیز و داوطلب کنکورهای 87 کاردانی به کارشناسی و سایر داوطلبان سالهای بعد توصیه می کنیم .باید بگوییم که مطالعه ی بخش تذکرهای این مجموعه ضروری است .

این فایل را از اینجا دانلود کنید

حجم فایل : ۶۶ کیلو بایت